Advanced Search

1. PhD Degree in TOEFL 476
    Centro De Investigación En Materiales Avanzados
  2. Master's Degree in Interlingua Nivel 8
  3. Bachelor's Degree in Inglés Individual (terminado)
  4. Technician
    Centro de Bachillerato Tecnológico industrial y de servicios No. 121

Graduated from the Faculty of Engineering of the Mechanical and Administrative Engineering Program, she has worked in Tisamatic Internacional, Cummins ( in the areas of Quality and Commercialization, respectively). He has been Professor Researcher since 2005 at the Faculty of Engineering. He has a Master's degree, a Doctorate in Materials Engineering from UASLP and CIMAV, respectively.

At present She is the Quality Coordinator of the Faculty of Engineering from 2010. He is a member of the Academic Body of Administration in the UASLP as well as being a member of the National System of Researchers since 2015.

He has participated in multiple national and international publications and Works mainly in 2 lines of research: Synthesis and characterization of materials and engineering, as well as branches of industrial engineering and entrepreneurship.

Personal Researchs Interest
  1. Synthesis and Characterization of Materials
  2. Characterization of Materials
  3. Industrial and Quality Engineering