Advanced Search

1. PhD Degree
  2. Master's Degree
    Universidad de Guanajuato

I studied the Electronic Engineering Degree (2000-2005) at the Instituto Tecnológico Superior de Irapuato, and the Master's Degree in Electrical Engineering at the Faculty of Electrical and Electronic Mechanical Engineering (FIMEE) of the University of Guanajuato (2005-2007). Subsequently I studied the Doctorate in the  Centro de Investigación y Estudios de Posgrado de la Facultad de Ingeniería (CIEP-FI)  of the UASLP.

I carried out research stays in Finland at the Technical Research Centre of Finland (VTT), and in Italy, at the Bioengineering Department of the Polytechnic of Milan.

Personal Researchs Interest
  1. Digital Image Processing
  2. Biomedical Digita Signal Processing
  1. Caracterización y evaluación de cultivos agrícolas mediante el análisis de parámetros fisicoquímicos e imágenes obtenidas con un dron aéreo para agricultura de precisión.
    01/09/2016 - 31/08/2017