Advanced Search

Email: antonio.motilla@uaslp.mx
  1. Master's Degree in 91 Puntos TOEFL IBT
    Colegio de San Luis

Researcher of history, art, culture and digital humanities at the Universidad Autónoma de San Luis Potosí, México. Phd candidate Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM). Member of the editorial board of the peer-reviewed academic journal of digital humanities and digital history "The Programming Historian". Member of the mexican section of the International Association of Art Critics (AICA). Director of the “Ricardo B. Anaya" Library (San Luis Potosí, México).
Member of the Academic Body "Decolonial Studies" of the Facultad de Ciencias Sociales y Humanidades UASLP (UASLP-CA-271).

Personal Researchs Interest
  1. Art Criticism
  2. Decolonial studies
  3. History and historiography of San Luis Potosí, centruries XVIII-XXI